Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін/повернення/ремонт товарів, придбаних в Інтернет-магазині "1000 Дрібниць", здійснюється згідно з умовами, регламентованими Законом України "Про захист прав споживачів". Покупець оплачує зворотню доставку за діючими тарифами компанії-перевізника, крім випадків гарантійного повернення товару. Покупець зобов'язаний перевірити товар у пункті видачі служби доставки, або у присутності кур'єра. Претензії стосовно шлюбу/пересорта/недостачі, приймаються виключно при наявності Акта огляду від перевізника з печаткою та підписом керівника відділення. Якщо при отриманні посилки Вами виявлені пошкодження/недостача вантажу, пошкодження упаковки або інші дефекти, обов'язково, не покидаючи приміщення відділення перевізника, вимагайте у працівників цього відділення скласти Акт, один примірник якого залишає у себе представник Перевізника, іншу отримуєте Ви і висилаєте нам на електронну пошту spalex2@gmail.com. Без Акту претензії щодо шлюбу/пересорта/недостачі не приймаються!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.